czwartek, 21 maja 2009

Calineczki - odsłona pierwsza / Inchies swap

Pierwsze Calineczki dotarły już do swoich nowych właścicielek, a my otrzymałyśmy ich zdjęcia na naszą skrzynkę mailową. Wszystkie są piękne i niejednokrotnie zadziwiają pomysłowością.
Dziękujemy Wam pięknie za tak wspaniałą wspólną zabawę i czekamy na resztę zdjęć :)

First Inchies from our swap are already in their new homes. Here are the photos we got from the swap paricipants. All are really great - you have to admit it :)




















15 komentarzy:

tusen pisze...

o, nareszcie, już się nie mogłam doczekać :)
Ale mnóstwo fajnych pomysłów.

Rachel pisze...

rewelacyjnie wam to wszystko wyszło dziewczyny!!:))) oczu oderwać nie mogę!!:)

Nowalinka pisze...

Wow, nie dośc, że sama dostałam przepiękne inchies, to jeszcze tutaj takie cuda :)
Widać, że dziewczyny sie postarały :)

RosaliaArt pisze...

dziewczyny wszystkie prace świetne!!! świetne pomysły - jesteście bardzo kreatywne kobitki :D żałuję, że i ja nie wzięłam udziału w wymianie, ale czas nie na wszystko pozwala...

Anitasienudzi2 pisze...

jejku co za cuda! ja chcę jeszcze! jeszcze!dziękuję Pasiaczku jeszcze raz za moje Maleństwa.Są niesamowite :)

gulka pisze...

przecudne! Lamarta wymiata!!! :)))

Manualnie.pl pisze...

Ja też się bardzo cieszę, że załapałam się na pierwszą edycję calineczkową i mam nadzieję, że będą następne;) Jest co podziwiać, tyle technik, materiałów, super! Niecierpliwie czekam na resztę zdjęć;)

kasiorkaa pisze...

Świetna zabawa!

Agnieszka/Mirabeel pisze...

Fantastyczne wszystkie!! Dziękuję za świetna zabawę !

Luna77 pisze...

Przepiękne! Bardzo się cieszę, że wzięłam udział w tej wymianie. Dziękuję za wspaniałą zabawę!
Pozdrawiam! :)

Peninia pisze...

świetne pomysły :) świetna zabawa :)
pozdrawiam *

Anonimowy pisze...

Bardzo mi sie podoba ta strona. Znalazłam na niej wiele pomysłów. Chciałabym się zapytać gdzie się zaopatrzacie w papier do scrapbookingu, bądz w jakim sklepie internetowym znajde naj większy wybór. z góry dziękuje
Pozdrawiam Ada

aulik pisze...

dostałam od Truskawki prześliczności :)

super wymiana! świetne są te calineczki!
dziękuje za super zabawę :)
pozdrawiam

Lamarta pisze...

Piekne sa wszystkie calineczki:))
Anito, bardzo bardzo dziekuję, twarz miałam usmiechnięta od ucha do ucha, kiedy otworzyłam pieknie ozdobione pudełko od zapałek (na widok pudełeczka zresztą też) :*

Magdalena pisze...

Marto - bardzo bardzo ci dziękuję, przepiękne są:*